Gainomax Vs. Poweking Recovery

När jag var inne på Hemlöp i Lund häromdagen så kom jag över en helt ny produkt (ny för mig, gammal för andra), Powerking Recovery. Det är i princip samma sak som Gainomax, ni vet reklamen: "Bananas are for monkeys".
Den stod sidanom Gainomax och kostade hela 3kr mindre, snål som jag är fanns det bara ett alternativ. Powerking Recovery. Plus man fick ett sånt där litet fint sugrör till, som man får till MER.

När jag kom ut ur Hemköp så drog jag av plasten från sugröret, stack ner den i det där lilla hålet som sitter på toppen av förpackningen. Förväntningarna var höga, Powerkings energi dryck slår allt i hästvägar, den är även billigast!
Tyvärr måste jag säga att förväntningarna besvarades inte. Där Gainomax har lyckats med en fin smak av Milkshake har istället Powerking Recovery lyckats med en gräslig bismak av soja och alldeles för söt smak.
Jag tryckte ut lite ur sugröret och märkte att konsistensen var riktigt lik sperma och trögflytande, där Gainomax är mer len och flytande. Sist jag kollade efter så var jag inte sugen på att suga i mig sperma från ett litet sugrör, inte suga i mig det överhuvudtaget. Vad kan man då komma fram till detta? Gainomax regerar, Powerking Recovery åker direkt ner i soptunnan!

Även om Gainomax kostar 3kr mer, unna er dessa tre kronor för ni lär annars bli besvikna!


yummy yummy yummy i got love in my tummy
!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0