Nästa söndag!

Nästa söndag är det inte bara min improvisationsteater som börjar igen, nej, utan det bästa som hänt TV, Oscarsgalan går av stapeln. Årets värd är hela två stycken, Alec Baldwin och Steve Martin! Under veckans gång kommer jag att spekulera i vem som kommer att ta hem de tyngsta priserna, även fast jag inte har sett alla filmer. Skäms på mig! Antagligen kommer Avatar ta hem de flesta guldgubbarna men vi får hoppas att juryn har någon sorts smak när det gäller film och endast låter den vinna i bästa effekter.

Hur som helst, den 82.a galan sänds om exakt en vecka. Hur laddade är ni? Själv ska jag redan nu börja förbereda druvsocker och fruktsallad.


You're so shiny! SHINY!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0