Förälskad på nytt

Jag är än en gång förälskad! I ett ting. Hon är helt underbar och har så många funktioner. Säger aldrig nej och klagar, det finns inte i hennes ordförråd. Hon bara ger och det enda hon begär är att jag pluggar in henne i eluttaget då och då. Min alldeles underbara nya Iphone 3GS, den vita varianten. Du och jag kommer hålla ihop ett bra tag. Jag blir så varm i knoppen bara jag tittar på dig, tar på din sjukt mjuga (gummiaktiga) display. När jag vaknar på morgonen och du är det första jag ser, då vet jag att det kommer bli en underbar dag.
Ditt minne på hela 32GB ger mig bara en massa öronorgasm. Din snabbhet när det gäller menyer och Internet, ingen kan mäta sig med den. Jag älskar dig Iphone 3GS, du är den bästa mobil jag haft. (Tills nästa version kommer ut)


Så sexig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0